EASYPORTAL – VÅRT BESTÄLLNINGSSYSTEM

EasyPortal är marknadens mest flexibla och användarvänliga beställningsportal för produkter och tjänster för identifiering. Den kan enkelt skräddarsys med egen grafisk profil

Systemet består av

Snabb onlinesupport

Användarvänligt för dator och mobil

Personuppgifter enligt GDPR

Spårbarhet

Rollbaserad behörighet

Statusindikering på order

Fördelar med EasyPortal

Snabbt att komma i gång

Hantera och följa era beställningar

Enkelt att administrera själv

Enkelt verktyg för återförsäljare

Designad efter grafisk profil

Anpassad efter era behov

En tjänst som alltid är redo

I en snabbrörlig värld så behöver företag kunna administrera sina beställningar av passerkort och tillbehör oavsett var de anställda eller man själv befinner sig. EasyPortal är den perfekta hjälpen för att kunna administrera och utföra beställningar när det passar er. EasyPortal används idag av både mindre företag/organisationer som utför några beställningar i veckan till kunder som utför hundratals beställningar varje månad.

Om du är en återförsäljare av säkerhetsprodukter/tjänster kan ni enkelt få tillgång till en egen företagsprofilerad variant av portalen. Vi hjälper er med att komma i gång, producerar och distribuerar alla beställningar till era slutkunder. Vill du också ha en egen EasyPortal.

Standardiserat och skalbart

Med EasyPortal kan ni snabbt komma i gång med att leverera ett standardiserat sortiment av säkerhetstillbehör som ID-kort, RFID produkter, RFID läsare med mera till er egna organisation eller som återförsäljare till era kunder. För att övervinna de tekniska utmaningarna att hitta rätt produkter som fungerar i er organisation så hjälper vi er identifiera och framtidssäkra att sortiment i portalen harmoniserar med era nuvarande och kommande behov. EasyPortal är en dynamisk tjänst som snabb kan kund anpassas vid specifika behov.

Vår enkla process för att leverera rätt lösning för dig

Steg 1
Nuläget och hur önskar ni att framtiden ska se ut

Här tittar vi på hanteringen av beställningarna och hur sortimentet ser ut idag samt vilka personer som finns i organisationen som utför dessa. I detta läge analyserar vi även om de produkter/tjänsterna som ni har täcker upp behoven som finns från användarna och beställarna. Man tittar över vem som är beställare av dessa produkter/tjänster och hur man kan förenkla den personens dagliga arbete.

Steg 2
Lösningsförslag

Baserat på nuläget, kommande behov och utmaningar framåt presenterar vi ett lösningsförslag baserat på de tidigare krav/frågeställningar. Här presenterar vi ett framtidssäkert sortiment av produkter och tjänster skräddarsydda att passa era behov. Ni får en tydlig prisbild över vad lösningen kostar och en kalkyl på er besparing att komma i gång med online beställningar via EasyPortal

Steg 3
Komma i gång

I detta steg så förbereder vår personal allt som ni behöver för att komma i gång, sortiment är fastställt och vi börjar lägga upp beställare samt leveransadresser. Detta kan ni enkelt utföra löpande på egen hand om ni vill hantera detta själva inom organisationen. Innan vi startar projektet så få ni en egen inloggning till portalen där ni själva kan gå in och se att allt motsvara det vi har kommit överens om. Skulle något behövas uppdateras/ändras så utför vi det utan fördröjning.

Steg 4
Över tid

När portalen är i drift och används dagligen så finns vi här vid behov av snabb support, vi kan hjälpa er via telefon, e-post samt vår Quick supporttjänst. EasyPortal har en väldig hög driftsäkerhet och har en kraftfull och inbyggd backupfunktion. Allt data hanteras och lagras inom Sverige och enlighet med er GDPR policy.

Vi använder EasyPortal

Varför EasyID?

Många kunder väljer oss på grund utav lång erfarenhet i branschen, samt våra produkter och tjänster som kombinerar ett enkelt användande tillsammans med säkerhet. En kombination som har större utmaningar än man kan tro, men vi har svaren och kan vägleda er rätt.

Noggrant utvalda produkter och tjänster har gjort att vi utmärker oss i branschen. Vi har hittat de bästa produkterna och samarbetarna vilket gör att vi kan skapa mervärden för våra kunder som tål att jämföras.

Gör din förfrågan på EasyPortal Onlinetjänst här