En användarvänlig och dynamisk beställningsportal.
Beställ dina produkter online.
EasyPortal är den perfekta hjälpen för att kunna administrera och utföra beställningar när det passar er. Beställningsportalen används idag av både mindre företag/organisationer som utför några beställningar i veckan till kunder som utför hundratals beställningar varje månad.
Kom igång enkelt
EasyPortal är den perfekta hjälpen för att kunna administrera och utföra beställningar när det passar er.
Vi skapar visuella förslag på hur era produkter kan se ut, baserat på er grafiska profil. Ni får korrektur att godkänna för att säkerställa att allt stämmer med ert varumärke.
2. Teknisk anpassning
Vi ser till att produkterna uppfyller alla tekniska krav. Genom att analysera ert system och integrera de system ni använder, säkerställer vi att allt fungerar smidigt – med rätt kodning från start.
3. Beställ online i er unika portal
Ni får en helt profilerad och unik portal där er personal enkelt kan beställa produkter online – snabbt och smidigt.
4. Smidig distribution i hela Sverige
Vi tar hand om leveransen. Produkterna distribueras över hela Sverige med full spårbarhet och kontroll, och ni kan räkna med leverans inom 1–5 dagar!
Vi hjälper er med att komma i gång, producerar och distribuerar alla beställningar till era slutkunder.
Är du återförsäljare? Om du är en återförsäljare av säkerhetsprodukter/tjänster kan ni enkelt få tillgång till en egen företagsprofilerad variant av portalen. Vi hjälper er med att komma i gång, producerar och distribuerar alla beställningar till era slutkunder.